داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

اصولی: مدیران ورزش خراسان رضوی یک حرکت کوچک برای فوتبال استان انجام ندادند

  • کد خبر: ۱۲۴۲۸۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
اصولی: مدیران ورزش خراسان رضوی یک حرکت کوچک برای فوتبال استان انجام ندادند
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: از تمام آقایان خواهش کردیم تا یکی از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ خراسان رضوی را پای کار آورده تا با آنان مذاکره کنیم، اما حاضر نشدند یک حرکت کوچک برای فوتبال خراسان رضوی انجام دهند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، احسان اصولی در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه اختتامیه کلاس‌های مربیگری A فوتبال آسیا که به میزبانی هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این دوره به نوعی سبد و ظرفیت مربیگری در مشهد را تکمیل و متنوع‌تر کرد. امیدوارم در گام بعدی با پیگیری‌هایی که از ناحیه ما صورت می‌گیرد این مربیان بتوانند در فضای فوتبال استان و خارج از استان از ظرفیت خود استفاده کنند. البته استفاده از این ظرفیت محدود است، اما سعی خواهیم کرد تا در هر ظرفیت ممکن از مربیان مشهد و خراسان رضوی نهایت استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از متولیان ورزش استان چند روز گذشته طی یک مصاحبه‌ای اعلام کرد که کار‌ها در هیات فوتبال خراسان رضوی با ایرادات زیادی انجام می‌شود. احتمالا برگزاری کلاس مربیگری فوتبال A آسیا یکی از کار‌های پر ایراد هیات فوتبال استان محسوب می‌شود.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: تا ۳ سال گذشته هیات فوتبال خراسان رضوی فعالیت خود را ساعت ۵ عصر آغاز می‌کرد و تا ۸ شب ادامه داشت، اما در حال حاضر هیات فوتبال استان از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب فعالیت دارد.

اصولی بیان کرد: هیچ داور، مربی و مدرس طلبکاری در هیات فوتبال استان نداریم. آقایان در اداره‌کل ورزش‌‎وجوانان خراسان رضوی می‌دانند که یکی از مراجعات فراوان به این اداره‌کل طلبکاران هیات‌های ورزشی از جمله هیات فوتبال استان بودند، اما در حال حاضر هیچ مراجعه‌ای از سوی هیات فوتبال به اداره‌کل وجود ندارد.

وی افزود: روزی که هیات فوتبال استان را تحویل گرفتیم هیچ سیستم مالی در هیات فوتبال وجود نداشت. یک سیستم مالی ایجاد کردیم. ۳ سال است که سازمان حسابرسی گزارش مطلوب از هیات فوتبال خراسان رضوی می‌دهد، چیزی که هیچ هیات ورزشی در خراسان رضوی و هیچ هیات فوتبالی در سراسر کشور تا کنون در آن سابقه نداشته است.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه حق جامعه فوتبال را در بالاترین کیفیت ممکن تامین شده است، یادآور شد: کلاس‌های دانش‌افزایی برای داوران و مربیان در بالاترین سطح امکانات انجام شده است، بدون اینکه یک ریال به کسی بدهکار شویم.

وی تصریح کرد: حوزه بانوان در فوتبال خراسان رضوی تعطیل بود، اما ما فوتبال و فوتسال بانوان را احیا کردیم و به استعداد‌های درخشان بانوان توجه کرده و برای آنان امکانات فراهم کردیم.

اصولی گفت: لیگ زیر ۱۲ سال که یک بذر ارزشمند برای خراسان رضوی محسوب می‌شود با ممارست و تلاش شبانه‌روزی همکارانم به نحو احسن برگزار شد. برنامه‌‎های استعدادیایی در حاشیه شهر ایجاد کردیم. همچنین در هفته جاری حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان به مشهد خواهد آمد و با همکاری هیات فوتبال استان در حاشیه شهر مشهد استعدادیابی خواهد کرد.

وی ادامه داد: پشتوانه ما در هیات فوتبال، جامعه فوتبال خراسان است. کارنامه‌ی عملکردی ما قابل مشاهده است. مردم و فوتبالی‌ها به وجدان خودشان نگاه کنند و بگویند که آیا کار‌ها در هیات فوتبال خراسان رضوی پر ایراد انجام شده است؟ از آقایان توقعی نداریم، اگر آبی نمی‌آورند کوزه‌ای هم نشکنند.

اصولی گفت: زمانی که مشکل تیم لیگ برتری خراسان رضوی را به سرانجام رساندیم، آقایان ورود کرده و پشت هیات فوتبال را خالی کردند که تیم به قهقرا رفت. مشکلات امید وحدت با پیگری لحظه به لحظه هیات فوتبال استان به سرانجام رسید تا سهمیه استان دچار مشکل نشود. استان کرمان ۳ تیم لیگ برتری دارد، اما آیا هیات فوتبال استانش تیم‌داری می‌کند؟ ۳ بنگاه اقتصادی بزرگ در آن استان تیم‌داری می‌کند که مدیران استان کرمان این فرصت را برای فوتبالشان به وجود آورده‌اند. از تمام آقایان خواهش کردیم تا یکی از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ خراسان رضوی را پای کار آورده تا با آنان مذاکره کنیم، اما حاضر نشدند یک حرکت کوچک برای فوتبال خراسان رضوی انجام دهند.

وی افزود: با تمام این اوصاف فردی پیدا شده و هدایت امید وحدت را بر عهده گرفته است. اگر می‌خواستیم روال آقایان را طی کنیم، امروز در خراسان رضوی تیمی نداشتیم. اگر کمک نمی‌کنید حداقل بگذارید ما کارمان را انجام دهیم. زور و بضاعت ما مشخص است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->